Photo

SpeedTest


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#21 sMacPL

sMacPL
  • CnK Member
  • 730 posts

Posted 02 June 2013 - 01:07 PM

Posted Image

one more but to Chicago, wtf happen to modify

#22 GreatGnu

GreatGnu
  • Community Admin
  • 3,116 posts

Posted 02 June 2013 - 02:56 PM

How much are these peeps paying for 50+ dl?????

#23 96accord

96accord
  • Community Admin
  • 3,737 posts
  • LocationBaltimore, MD

Posted 02 June 2013 - 03:15 PM

How much are these peeps paying for 50+ dl?????


Its only Hosh and myself (that have posted).

I have the Triple Play Deal from Comcast.

$120/month for TV (HD and pretty much every channel), Phone and Internet.

I'm not sure how they break it down. I would guess $60 (TV) - $40 (Internet) - $20 (Phone)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4 Beta



#24 GreatGnu

GreatGnu
  • Community Admin
  • 3,116 posts

Posted 02 June 2013 - 03:19 PM

That's not bad at all honestly

#25 HOSH

HOSH
  • Community Admin
  • 950 posts
  • LocationIndianapolis, IN

Posted 02 June 2013 - 04:11 PM


How much are these peeps paying for 50+ dl?????


Its only Hosh and myself (that have posted).

I have the Triple Play Deal from Comcast.

$120/month for TV (HD and pretty much every channel), Phone and Internet.



Unfortunately about the same price for internet only though, but fluctuates between $100 and $120...

If I went with the TV packages it would go down to about $80 or so, but then the total would be about $150-180.

This is through Insight Communications soon to convert over to Time Warner Cable.

#26 GreatGnu

GreatGnu
  • Community Admin
  • 3,116 posts

Posted 02 June 2013 - 04:18 PM

And that's Comcast for ya!!!! :( I hate em so much

#27 96accord

96accord
  • Community Admin
  • 3,737 posts
  • LocationBaltimore, MD

Posted 07 June 2013 - 10:55 AM

Work iPad 2 using WiFi at a Senior Center (Yes old people use wireless? lol)

Posted Image

Not bad. It allows me to browse the forums here, my car forums, and VPN into my work PC. :)

#28 GreatGnu

GreatGnu
  • Community Admin
  • 3,116 posts

Posted 12 June 2013 - 01:46 PM

That's pretty good!              ( sent from my kick ass iPhone)

#29 Buff

Buff
  • Community Lead
  • 559 posts

Posted 15 June 2013 - 03:31 AM

Posted Image

#30 TV

TV
  • Community Lead
  • 2,198 posts

Posted 15 June 2013 - 02:25 PM

Posted Image


Fiber or cable?

#31 GreatGnu

GreatGnu
  • Community Admin
  • 3,116 posts

Posted 15 June 2013 - 02:32 PM

Posted Image

wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#32 Buff

Buff
  • Community Lead
  • 559 posts

Posted 15 June 2013 - 02:34 PM

My cable internet connection!

#33 TV

TV
  • Community Lead
  • 2,198 posts

Posted 15 June 2013 - 02:44 PM

My cable internet connection!


Very nice. ;)

#34 GreatGnu

GreatGnu
  • Community Admin
  • 3,116 posts

Posted 15 June 2013 - 03:24 PM


My cable internet connection!


Very nice. ;)

damn str8!!!!!!

#35 96accord

96accord
  • Community Admin
  • 3,737 posts
  • LocationBaltimore, MD

Posted 15 June 2013 - 08:24 PM

Damn Netherlands lol

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4 Beta



#36 96accord

96accord
  • Community Admin
  • 3,737 posts
  • LocationBaltimore, MD

Posted 18 June 2013 - 10:26 AM

Posted Image

I just ran speedtest at work and the download speeds have increased significantly but lol @ upload speeds vs download speeds

Buff has the same speeds at his house that I have at work! DAMN

#37 96accord

96accord
  • Community Admin
  • 3,737 posts
  • LocationBaltimore, MD

Posted 04 July 2013 - 06:52 AM

http://www.speedtest...sult/2815449889

Meh...

#38 Sh0rtS1ght

Sh0rtS1ght
  • Forum Member
  • 13 posts
  • LocationNear Glasgow, Scotland

Posted 08 July 2013 - 03:40 PM

I SEE ALL YOUR SPEED TESTS AND I RAISE YOU THIS !!!  ;D ;D ;D

My Speeds are based on from my Cable ISP using fibre optic at proclaimed speed of 120 - 130Meg Connection

Posted Image

This is from my home in scotland and going to my old workplace HQ's area ^^

Posted Image

This is to Mr Buffs area server ^^

Reliable consistancy in speed test abeit the speedtest.net isnt ultimately the best at measuring but they're getting good though :D


#39 96accord

96accord
  • Community Admin
  • 3,737 posts
  • LocationBaltimore, MD

Posted 08 July 2013 - 04:50 PM

lol @ upload speeds

#40 Sh0rtS1ght

Sh0rtS1ght
  • Forum Member
  • 13 posts
  • LocationNear Glasgow, Scotland

Posted 09 July 2013 - 03:14 PM

lol @ upload speeds


Honda i wouldnt laugh. Even though my upload is crappy i can still download a shit tonne load faster than i used to and whats more it supposed to but upgraded again soonish i am told.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users